هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

 هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا یکی از زیبا ترین و مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا است که با ساختمانی زیبا شبیه یک کشتی کروز در کنار ساحل زیبای شهر ساحلی لارا قرار گرفته گرفته است. هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا دارای 589 اتاق زیبا و مدرن به سبک دریایی است که همه آنها دارای نور طبیعی، بالکن اختصاصی بسیار زیبا رو به دریا بوده و به تلویزیون ماهواره ای، حمام، سشوار، تلفن و اینترنت وای فای مجهز و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا مرکز تناسب اندام و ژیمناستیک، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، جکوزی، استخر گرم روباز و سرپوشیده و ... فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. رستوران این هتل دارای رستوران اصلی, رستوران اسنک, ایتالیایی, دریای, مکزیکی, چینی, خانه کباب با طعم های خوشمزه مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. قسمتی ازهتل اختصاص داده شده به کودکان که درکل سال اماده اجرای برنامه ها وبازی های شاد است. 

امکانات هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا:

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , زمین والیبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , حمام ترکی ,اسکواَش , قایق رانی , موج سواری, فکس/فتوکپی , خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , تبدیل ارز , سرویس معلولین و ... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا  25 کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد.  این هتل در سال 2012 بازسازی شده است. مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانانتور آنتالیا می باشند.

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور ،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، لباسشویی ،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو ،کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم, ... میباشد.کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...از امکانات ورزشی این هتل میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ریکسوس سان گیت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: